onsdag 9 februari 2011

Pappas flicka

Något av höjdpunkten när jag var liten var när min pappa kom hem från jobbet. Om det var bra väder satt jag ute på trappen på Åkervägen och väntade, annars inne vid köksfönstret.
Sedan dess har han varit idolen och pappas flicka förblir jag alltid.
När jag var yngre sa jag ibland att jag fått alla dåliga sidor av min pappa, acne var en, sen kommer jag inte ihåg några fler så det var säkert inte så allvarligt alls det där ;), men jag var väl tonåring. Jag fick bra sidor också; jag gillar ju knäckebröd och jag har bra spelförståelse när det kommer till att vara 11 stycken i två lag som springer efter en och samma boll (läs:fotboll).
Idag fyller min pappa år. Trots att han är gammal kör han fortfarande ifrån mig i skidspåret.
Grattis på födelsedagen pappa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar