torsdag 20 januari 2011

Sunes sommar och jag

Dagen igår startade med spinning kl.06.15 och gofrukost nere på Villan. Sedan begav det sig med lite annonser och längdlektioner, innan kvällen avslutades med kvällsskidåkning på berget och massage och temys i soffan.
Dagens bästa måltid: frukost
Dagens näst bästa måltid: kvällsfika

Det är inte ofta jag läser "tjej"tidningar, SOLO listar "Vanliga anklagelser mot bloggare":

* Din kille är otrogen - ingen risk, jag bor själv, fler får inte plats i mitt rum
* Du ser ut som hell i verkligheten - jag är osminkad på i princip alla bilder på denna blogg, så nej
* Du retuscherar dina bilder - kan ju knappt stava till retuschera
* Du har gjort diverse skönhetsingrepp - nej, om inte det räknades när tandläkaren fick rätta till mina tänder då jag cyklat ned i en vägarbetsgrop (tänk "Sunes sommar")
* Allt som du skriver positivt om är reklam - skriver mest om mig själv, så ja
* Du har tappat Det! - kommentar överflödig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar