fredag 21 januari 2011

Bort med Stockholms..

Start på Vasaloppslägret i morse. Ett gäng som beskrev sig själva mer entusiastiska än duktiga. Jag tyckte det gick fint ja =). Vi håller på hela helgen, jag är med och instruerar på förmiddagarna. På eftermiddagen är det egen träning. De verkade disciplinerade så jag misstänker inte att någon satt inne på hotellrummet och knaprade kexchoklad. Petra Månsson från svd är med, här bloggar hon om lägret: http://blog.svd.se/maratonbloggen/
"Stockholmsklappret" som Petra kallade det har vi försökt träna bort idag.

Min eftermiddag idag bestod av att instruera 2 timmar skejt, 1 timme klassiskt och 2 till timmar klassiskt.
Egna träningen den här veckan har också gått fint. Löpning, spinning, styrka, alpint, simning och längdskidor både skejt och klassiskt. Bra variation!

Ikväll blir en ny lugn fredagskväll som det känns efter min gourmémiddag; makrill, broccoli, fullkornspasta, advocado, pesto och smörgåsar med leverpastej och saltgurka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar