lördag 27 november 2010

Nakenbilder eller ej?

Jag börjar detta inlägg med att bekänna mamma, jag har tjuvstartat med advent. Jag vet att du inte tycker att man ska tända julstjärnan innan det är dagen för det, men jag gjorde det igår.

Familjen jag hyr lägenhet av kan vara den goaste som finns. Innan de åker härifrån så brukar de säga: "Passa på att ha fest i huset när vi är borta."
Ikväll blir det kalas hemma hos mig.

Jag och min kompis hade en lista med saker vi skulle förbättra i höst, förra veckan bytte vi för en dag. Han anser att han vann och lyckades bättre än jag gjorde med hans lista. Jag frågade om jag skulle säga Grattis och lägga upp bilderna han skickade mig på genomförda uppdrag, här på bloggen. Det tyckte han inte och jag vet inte om jag bestämt mig för om denna blogg ska innehålla nakenbilder eller ej. Jag övervägar och väntar (med att säga Grattis också) och lägger upp en annan bild så länge.
Mattias och Katinka på berget i onsdags.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar