söndag 28 november 2010

Vägen till apoteket..




Vi spelade Pictionary igår. Två saker kan jag konstatera,
1. Det var länge sedan jag skrattade och GRÄT så mycket  =) 
2. Vi tänker inte riktigt lika allihopa 

Titta på bilden uppe till vänster och gissa vad den ska föreställa.
Gissa bara! 
Under en minut gissade mitt lag på sol och allt som har med sol att göra. Vi trodde att vi var inne på rätt spår eftersom tecknaren nickade gillande när vi sa sol. 
Sol är fel. 
Titta igen. 
Gissa!
Vågor? Fjäll? Staket? Inte det heller. 
Rätt svar ska vara apotek. APOTEK. 
"Jag tänkte jag skulle beskriva vägen till Apoteket i Funäsdalen och då går man ju förbi Fjällsol"
Underbar förklaring =)

Morgontur runt Ljusnedal med Ina och trappintervaller i morse, en eftermiddag med Magnus Loo och på kvällen höll jag i ett spinningpass. Japp, jag + spinning är tydligen = sant, numera   
=P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar