tisdag 21 juni 2011

Tack!

När jag för 10-15 år sedan satt med far min och kikade på fotbollsgalan år efter år, så förundrades jag alltid över de dåliga talen. Jag sa till pappa, som liten fotbollsspelande tös i Strömsbergs IF, att när jag stod där så skulle jag inte tacka någon, det var ju min egen förtjänst att jag var där.

Med åren har jag blivit mer ödmjuk och det finns ofta personer att tacka oavsett om man tar emot priset som årets nykomling i allsvenskan eller fått hjälp att bära hem en liter mjölk från affären.
Det kan vara dumt att nämna personer vid namn för risken att någon faller i glömska är ganska stor (trots att jag bara fyllt 25 och åren till att bli senil är många..)

Så tack ALLA som hjälpt mig min första säsong med Mikaelas Skidskola!

Och ett speciellt tack till er,  
Lars-Erik Sandhgren, Christer Eriksson, Johan Bjelke, Jenny och Lenny Persson, Maria Bergman, Lotten Rapp, Mats Eriksson, Lasse Jonsson, Petter Eurenius, Fredric Johansson, Villan1951, Josefina Segerqvist, Turchefen, Kristian Ahlgren, Lena Sundbaum, Ramundberget och alla nära och kära..


350 personer lärde sig teknik i Mikaelas Skidskola den gångna vintern. 





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar