måndag 9 maj 2011

Löpning

Jag är inte så mycket för att rangordna men konditionsmässigt är det bäst, enklast är det, ingen utrustning behöver man och vart som helst kan man springa.
Jag läste här om dagen att musik gör 15 % skillnad när man tränar. Det låter för mycket, men jag har börjat ha lurar i öronen och jag gillar´t.
Idag blev det en vända runt sjön. Jag var väldigt kreativ och sprang bortre långsidan i A2, på tillbakavägen lade jag in lite löpskolning och teknik, ryck och några trappintervaller. Efter passet snubblade jag upp till lillstugan mitt i byn, stretchade lite och hamnade sedan på ett liggunderlag ett par timmar i solen medan jag fick middag tillagad, nyfångade fisk. Inte dåligt alls =)
Så bestämdes också att det blir Helags Fjällmara i slutet av sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar