tisdag 29 mars 2011

Teknikens under och jag

Det har strulat en del med min telefon på sistone. 7,8 och 9 har inte fungerat så det har blivit väldigt kortfattade sms om inte annat. Nu har jag lånat en mobil (tack, snälla!), inte helt strulfritt ändå då alla kontakter inte finns på plats.
Jag har beställt en ny. Det skulle kunna bli jättebra. Den har kommit fick jag ett sms om idag. Till ICA. Till ICA i Tierp.
Min syster skrattar och är övertygad om att jag ändå inte kommer att förstå mig på min nya telefon. En iphone, ja. Så nu kan jag knappt ringa och sms för att inte telefonen fungerar, sen kommer det vara att jag inte förstår mig på den fungerande telefonen.

Idag så sa Nike Bent åt mig "Fick du igång stereon?, du måste vara ett tekniskt under"
Ett tekniskt under. Det är jag det =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar