onsdag 16 mars 2011

Arbetsskador

05.30 Klockan ringer
05.45 Knatar ner till Villan1951
06.15 Spinning. Japp, jag tyckte det var rätt töntigt och kunde inte förstå vitsen med att sitta inomhus och cykla. Nu har jag (nog) ändrat uppfattning lite grann. Om det beror på den efterföljande frukosten eller inte låter jag vara osagt.
10.30 Klassisk lektion i Bruksvallarna, kul med framsteg från lektion till lektion!
12.00 Vallning och lunch i Ramis
13.30 Skejt workshop, fokus på "fel" sida på växel 2, funkade efter lite övning!
15.30 Mellanmål hemma
16.00 Skejtlektion på IP i Funäsdalen, fick till alla växlarna!
17.30 Middag
18.30 Knatar ner till Villan1951, hoppar in för Maria och kör kombipasset åt henne
19.00 Styrke- och spinningpass
Jag har kompisar som ska på Veras och några som ska på Eriks, denna partyprinsessa kommer troligen somna tidigare än så ikväll =P

De flesta jobb innebär arbetsskador, lite brunare färg i ansiktet och lite bättre tränad kan jag ta ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar