tisdag 28 december 2010

Längdmentalitet

Jag är efter denna eftermiddag PT åt en person som är före detta längdskidåkare.

"Jag gillar inte riktigt att springa runt i en sal med 50 andra, jag känner mig som en i en renflock. Jag kan sticka ut själv och springa eller träna styrka själv."

"Jag sticker hellre ut och tränar än sitter inne och kör spinning till musik med 20 andra"

Jag berättade att han var gammal längdskidåkare va?
Finns de som håller med i ovanstående citat.






Var till Tännäs idag på invigning: 
"Norrsidans återkomst. Tännäskrökets familjerysare är tillbaka- grymmare än någonsin"


Jag hade förresten varit snäll i år, tomten kom. Testade mina icebug i morse (06.30 för er som undrar) med kollega Bjelke. Bra grepp, funkade fint också i lössnö över Röstberget hem från Ljusnedal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar