onsdag 24 november 2010

Skumpan är på kylning

RELEASE, KICK-OFF, VERNISSAGE.
Ikväll smäller det!

50-talet personer är inbjudna.
Ikväll ska jag och Turchefen ha kick-off för våra nystartade företag. Det blir snittar, bubbel och mingel nere på Villan1951.
Snittarna är gjorda, kanonen på, skumpan är på kylning, det enda som oroar mig med fem timmar kvar är att turchefen kommer i sparkdräkt ;)
Turchefen brukar jobba extra på kaféet, i måndags när han varit på ett spinningpass var det smått kaos och turchefen hoppade in och hjälpte till att plocka disk. Dagen efter kommer det in två karlar och frågar:
"Vart är killen i sparkdräkt idag?"
Svaret från Turchefen:
"Sparkdräkt? Det måste vara min nya lila aerobicdräkt dom menar. Antagligen bara väldigt avundsjuka på mina cooola träningskläder."
Jag hoppas för all del han skippar de tighta trikåerna ikväll.
Önska mig lycka till!



                                                                

1 kommentar:

  1. Är du nöjd och glad nu Mikaela? bara för din skull skippade jag min tajta sköna mjuka goa sparkdräkt på kvällens möte. Det är sådant som kallas vänskap.........

    SvaraRadera