tisdag 23 november 2010

"Det är inte jätteseriöst som typ längd"


Idag har jag varit ute med Jesper Moén i parken inför ett reportage som kommer i tidningen på torsdag. Det är jäkligt kul att hänga lite med en annan typ av skidåkare, det är inte direkt detta jag är van med från längdskidåkarna - jag kan knappt göra en kullerbytta på madrass.

Den här säsongen är det jag som skrivit på fotbollslagets hemsida, det bästa, brukar jag säga till de andra tjejerna, är att jag väljer precis vad jag själv vill skriva. Om jag inte tycker att min groda ska stå med, så behöver den ju nödvändigtvis inte hamna på listan. (Jag skulle ändå aldrig klå Melle) Nu med egen blogg kan jag ju också tänka och tycka till precis som jag vill.

Just nu,
Jag tycker och tänker och tror att…

* bokföringsprogrammet jag köpt säkert är jättebra, men det fungerar inte på en mac
* det verkar onödigt av mig att prenumerera på DN om de fortsätteratt att skicka tidningarna till min gamla adress
* alla borde stå på ett ben och blunda när det är dags för tandborstning  
* soppa är underskattat
* mammas tanke med att köpa en deodorant till mig utan aluminium (eftersom det är farligt) var god, men jag luktar svett
* dunjacka är det bästa
* just nu är 07.15 detsamma som sovmorgon
* det är bättre att ringa än att skicka sms (min far och jag och alla gamlingar är helt överrens)  
* duscha är ett nödvändigt ont





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar