måndag 10 oktober 2011

Springtime travel- en vecka i Monte Gordo

24                      4




                                                                                                                                                          2
7
                                                                                                        21.30
                                   3
                                                                                                                                                 1
                                84

Träningspass * Jagad av vildhund *Föreläsning/ar * Soltimmar * Glas vin *Kallsup/ar under vattenlöpning *Gråtattack/er pga skratt * Läggdags 

För dig som vill- para ihop rätt siffra med rätt påstående från min vecka i Monte Gordo! 
(rätt svar längst ned i inlägget)





























Så här var det:
24 träningspass
4 föreläsningar
2 gånger jagade av vildhund då vi hyrde cyklar, det blev extra intervall kan man säga om man kikar in pulsen ;)
3 kallsupar under vattenlöpningen, en fantastiskt jobbigt och roligt (för mig nytt) pass där tanten till höger om mig sa fantastiskt roliga saker emellanåt (eller så var jag trött, vilket gjorde mig fnittrig, så av det skälet nämner jag inte vad hon sa) vilket resulterade i skratt. Att skratta samtidigt som man kör intervaller i vattenlöpning går så där kan jag konstatera.
7 gråtattacker av skratt, minst. Varje dag!
21.30 läggdags och ännu tidigare den kväll det inte var föreläsning
1 glas vin
84 soltimmar, inte ett endaste moln på himlen

och en massa roliga möten med nya människor, god mat, inspiration, kunniga ledare, fantastiska pass, bad och allt möjligt annat underbart!
Ska ett ord väljas så var det: fantastiskt!

2 kommentarer:

  1. Ser helt underbart ut! Undrar nu bara vad du tyckte om Zumban?? Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det var verkligen underbart =) Kul, riktigt kul. Jag förstår att du fastnat =)

    SvaraRadera