torsdag 13 oktober 2011

Guldstjärnan 2011

Det är lätt hänt att i vardagen glömma bort att vara tacksam för små saker, för personer i ens närhet, för små ting som ses som självklara ting. Jag pluggar på distans, just nu läser jag Psykologi- ledarskap och coaching från Mittuniversitet. Anette Mörtberg på Biblioteket i Funäsdalen är och har varit guld att ha att göra med. Hon har hjälpt med mig studielitteratur och efter att ha varit där en första gång kändes det nästan som om hon skulle plugga åt mig. Det gör hon inte, men hon är till fantastiskt bra hjälp. Jag bestämde mig tidigare i höstas för att visa att jag är tacksam. Jag nominerade henne till Guldstjärnan, årets serviceperson i Jätmtlands län. Anette är nu en av fem nominerade som det går att rösta på

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar