måndag 12 september 2011

En liten summering av Funäsdalens Multisportrace

18 minuter kapades på fjolårets tid.
Lag "Det finns inga genvägar" som bestod av mig och Emma kom 2:a i damklassen. 

Foto: Petter Eurenius

En cykelsträcka med lyktstolpsben följdes av en riktigt fin paddelsträcka där det roligaste var Team Ageras försök att preja oss som slutade med att de bredställdes och körde upp på land. Efter det en sträcka cykel/löp innan klättring där tävlingsledaren stod på toppen och följande konversation följde:

- Hur känns det, Mikaela?
- Ska jag säga vad du vill höra eller ska jag vara ärlig?
- Säg något som jag kan skriva på hemsidan!
- Fy f*n. 

Jag tänkte därför nu be om ursäkt till alla som följde live-sändningen av Funäsdalens Multisportrace, det var inte min mening att svära, men där och då var det (utan att tänka mig för) det som låg närmast till hands.  
Sedan sprang vi över berget och klockades för 4 timmar och 8 minuter.



Magen min tog lite stryk, annars är det fina fisken idag! 
Fler bilder från tävlingen finns att kika på här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar