onsdag 11 maj 2011

Styrka


Inledde morgonen igår kl.7.00 med styrketräning för Rökeriet en timme. Sen blev det PT med två stycken personer som ville ha program att följa på gymmet. 
Idag ska jag ner på gymmet och köra ett pass med Björnligan och killarna i årskurs 6. 

Det var dryga tio år sedan jag började med styrketräning själv. Det var en inte alltför bitig tjej från högstadiet som knatade ner till Athenagym i Tierp. Jag har inget minne att det var någon annan än jag som var tjej, att det var någon annan som tog lika lite vikter, som frustade så lite, som såg glad ut, som hade så lite testosteron i sig. Men, jag trivdes ganska bra =)



Sista helgen i maj är vi fyra tjejer från byn som åker på Workout Åre. Ska bli fantastiskt kul att få gå på olika pass dagarna i ända. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar