tisdag 5 april 2011

Spring!

Jag hade ett par fina längdpass under dagen och en go tur med Katinka på fjället. Under eftermiddagen började det regna lite, därför kommer det så klart inga bilder på bloggen idag, utan på denna sida fortsätter fjällidyllen att råda.
Jag väntar med mer skidåkning tills imorn, däremot pepp för lite löpning. Jag körde längdläger med Petra Månström tidigare i vinter, hon har den mest lästa bloggen på svd, om löpning. Nu har hon ett program också, bra inspiration, kika in det här:
Spring!


Jag beställde nya löparskor igår, om jag inte blir snabbare så blir jag ju iaf snyggare. Så fortsatte jag resonera och köpte tre nya träningströjor och ett par löpartights också. 

2 kommentarer:

  1. Sin mors dotter ;) Baaaara bilder när solen skiner, hehe !!

    SvaraRadera
  2. Japp =) Tittar man i fotoalbum från min barndom så ser det inte ut som om det har regnat en enda dag. Jag måste haft tur ;)

    SvaraRadera