tisdag 12 april 2011

Jag måste haft tur

Det har varit lite trögt med bloggande på sistone. Det kan ju så klart ha att göra med att vädret inte visat sig från sin bästa sida. Precis som min mamma som inte tog upp kameran en enda gång under min uppväxt när det var dåligt väder, så har jag inte tagit så många bilder de senaste dagarna. Bra uppväxt, inte en enda dag med regn, jag måste haft tur ;)
Tur också att det är lätt att finna inspiration i möten med de jag längdar med. Två lektioner idag, på´t igen imorn vid nio.
Annars är den här veckan en mix av träning. Längdskidor, löpning, styrka, spinning och simning har jag avverkat imorn. Och på torsdag har jag bjudit in en gästinstruktör till passet på Villan195, Maja Myrén ska guida oss genom ett pass med MAQ. Spännande med nya träningsformer!

"MAQ är en träningsmodell för att utveckla rörlighet, kontroll, balans och styrka, allt med kvalitet och strävan efter perfektion, något som kräver närvaro och fokus vid träningen.Ytterliggade ett nyckelord i MAQ är kroppshållningen."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar