söndag 3 april 2011

Heja farmor

Allsvenskan är igång och det innebär familjetraditionen att tippa årets serie. Från och med ifjol är även farmor och farfar med.
Skidåkning och fjällivet är det jag älskar allra mest, nackdelen med att bo i Funäsdalen som jag kan se är ju att fotbollsplanen här uppe fortfarande är vit, brun i sommar och lagom till hösten grön.
Hur som, idag satt jag mig på berget för att läsa på lite om lagen, så mycket pengar är inte inblandat men desto mer prestige när man är uppvuxen i en idrottsfamilj med många vinnarskallar. Ifjol sa farmor att hon mest var med för att sponsra, i år skrev hon sitt kontonummer under sin allsvenska rad, så vi ska veta vart vi ska sätta in pengarna. Jag hejar på henne om jag själv inte vinner!





1. Helsingborg
2. Elfsborg
3. IFK Göteborg
4. Malmö
5. Mjällby
6. Örebro
7. AIK
8. Häcken
9. Syrianska
10. Trelleborg
11. Kalmar
12. Djurgården
13. Gefle
14. GAIS
15. Halmstad
                                                                                       16. Norrköping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar