söndag 16 januari 2011

Gammalmodig.. jajjemen!

Det blev en ledig dag på både tvären och längden igår. Testade en kamera som det förmodligen slås till på idag. Jag har använt min mammas en lång tid, en kamera som hon fick i födelsedagspresent av mig. Väldigt praktiskt att ge bort en present till någon som man själv väljer att använda.

Jag skulle även behöva införskaffa mig en telefon tror jag. Nummer 6,7 och 8 fungerar bara ibland, vilket innebär att jag i princip inte kan ringa till några andra än de som finns i min telefonbok. Sms kan bli väldigt kortfattade. Ska man skriva pratstund så blir det: and, eftersom de andra bokstäverna göms under 6,7 och 8. Svårförståeligt, o ja.
Men lagomt konservativ som jag är så tycker jag ju att sms inte är någon hit i varje fall. Funderingarna på en ny telefon: köpa en likadan (ganska gammal och dålig skulle de allra flesta anse, jag med) så att jag slipper lära mig en ny. Man skulle kunna tro att jag ska fylla 65 år, men icke, 25 år blir jag till våren.

Bilder på turchefen som jag knäppt och bilder på mig som turchefen tagit:















2 kommentarer:

  1. Hahaha .... e väl inte din fars dotter för ros skull, ang telefoner tänkte jag ;))

    Grymt kul att se dej utför oxå !!

    Ha en fin dag, kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Kommer alltid vara pappas flicka ;)

    SvaraRadera