fredag 10 december 2010

Jag sitter inte still i fem timmar i onödan

Jag skrev tenta idag. Tiden man skulle få sitta var kl. 9.00-14.00.
Idag har jag bokat in en längdlektion i Bruksvallarna kl.14.00 med sju personer. Så det var till att bli klar i tid, optimist som man är.
Det gick fint, hade svarat på alla frågor kl.10.15. Verkade ju onödigt, efter att ha läst igenom svaren, att sitta kvar i knappa fyra timmar till.


Fick ju några timmar över och kan fila på annons till fjällnytt. Utan text här.





För er som inte vanligtvis kikar på Gokväll, om det nu kan vara någon som läser denna blogg och inte gör det, vilket jag misstänker utan att dra hela min målgrupp över en kam.
Så tänkte jag att jag länkar till ett klipp som visades i veckan. Det är filmat från jobbet mitt jag hade i somras uppe på Djupdalsvallen. Ungefär 17.20 in i klippet. Lägg märke till Mallas händer som har god hand om våffelsmeten ;)

Gokväll i Funäsdalen och uppe på Djupdalsvallen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar