fredag 17 december 2010

Anklagad för brott

Igår:
Kl. 17.00 Kvällspasset inleds.
Kl. 18.30 Tappar bitsen till skruvdragaren
Kl. 19.45 Kör fast med skotern
Kl. 21.00 Kör fast med skotern för andra gången
Kl. 22.00 Tappar bitsen för andra gången
Kl. 22.30 Släpar stegen upp för hela slalombacken vid Svansjöliften i Tänndalen
Kl. 23.30 Sitter på en släpkärra genom Funäsdalen.
Spännband? fungerade alldeles utmärkt med rumptyngd.
Kl. 23.50 Kvällsfika
Kl. 01.15 God natt

Slet igår med reklamskyltar i backen, jobbade kvällspasset kan man säga. Inte fick jag någon cred för det, men väl en anklagelse från fröken Rapp ;)
Länk till anklagelsen

Jag har byggt mig en liten gris och en liten tomte så här i juletider.


1 kommentar:

  1. Hahaha ... du kör mitt motto, "ett bra kvinna reder sej själv" du såg väl det som ett träningspass antar jag ;)

    Grym tomte du fått till !!

    Trevlig helg, kram Jessica

    SvaraRadera