torsdag 18 november 2010

Kontaktannons

I morse när vi var ute och sprang kom jag fram till att jag nog bör fila på en kontaktannons.
Jag har aldrig skrivit en sådan förut, men tänkte mig att den kanske skulle kunna se ut någonting så här:

Jag, söker dig som:

Tycker att det är göttans att kliva upp tidigt för att ge sig ut vid 6.30 på morgonen
Pannlampa, löparskor och reflexväst är en outfit du trivs i
Anser att de som tycker att det är dåligt att träna på morgonen bara är lat
Inte bangar för att det är 22 kalla grader där ute
Du ser framemot den efterföljande frukosten
Du behöver inte, men använder du dig av följande utryck, så är det ett plus i kanten:
* "Räkarns asså, det är det här som gäll nu, det är bara att kötta på"
* "Det är riktigt fräsigt, nått så j*vulskt fint idag"
* "He gick väll som alla tiders det här"

Ska fila lite mer på den, det är först i slutet av december som den behöver vara klar då dagens kompanjon drar ut på världscupscirkusen i extremskidåkning. Men det blir nog bra det där =)












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar